قانون حفاظت از محتویات داده های شخصی

Zula


 

پیوست 1: زولا-حریم خصوصی

 

انتشاردهنده (که از این پس"ما"، "شرکت" نامیده می شود) به محافظت از محرمانه بودن اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان، کاربران و مشتریان (که از این پس"شما" نامیده می‌شود) اهمیت زیادی می‌دهد. هنگام بارگیری برنامه زولا، عنوان "موضوع داده" را خواهید داشت. اطلاعات شخصی شما نیز به عنوان "کنترل کنندۀ داده" توسط شرکت ما جمع‌آوری می‌شود؛ اهداف جمع‌آوری آنها و سایر موارد نیز در زیر آورده شده است. سیاست حفظ حریم خصوصی ("سیاست") برای آگاهی دادن در مورد پردازش اطلاعات شخصی مطابق با قانون و قوانین مرتبط و حقوق شما تهیه شده است.

از طریق زولا کامپیوتر و زولا موبایل ("پلتفرم" یا "بازی") می‌توانید به خدمات ما که توضیحات دقیق آنها در شرایط و ضوابط - زولا ("خدمات") آمده، دسترسی پیدا کنید.

استفاده از خدمات منوط به خواندن و پذیرفتن کامل این سیاست است. همچنین  با پذیرش این سیاست،  به نظر می‌رسد که شما موافقت صریح خود را برای پردازش اطلاعات شخصی خود که تحت این سیاست در حوزه قانون مربوط به محافظت از اطلاعات شخصی به کشوری که در آن اقامت دارید به ما ارائه شده، داده اید. اصطلاح "پردازش" ، همانطور که در این سیاست استفاده شده، به معنای انواع فرایند هایی است که بر روی داده ها انجام می‌شود، مانند تهیه، ضبط، ذخیره سازی، محافظت، اصلاح، ویرایش، افشای اطلاعات، انتقال، دریافت، بازیابی، طبقه بندی یا جلوگیری از استفاده داده های شخصی از طریق ابزارهای کاملاً خودکار یا نیمه خودکار یا غیر خودکار به عنوان بخشی از هر سیستم ثبت اطلاعات می‌باشد.

پس از ایجاد حساب کاربری خود باید اطلاعات دقیق و به‌روز شدۀ شخصی خود مانند نام و نام خانوادگی، شهر، شمارۀ موبایل، تاریخ تولد، جنسیت و آدرس ایمیل را ارائه دهید. شما در قبال هرگونه مشکلی که ممکن است به دلیل اطلاعات نادرست بوجود بیاید مسئولیت دارید. علاوه بر این در صورت نادرست بودن یا به‌روز نبودن اطلاعات ارائه شده، شما بدین وسیله موافقت می‌کنید که شرکت حق دارد حساب شما و حق استفاده‌یتان از بازی را نیز ببندد. ذخیره و استفاده از داده‌های شخصی شما طبق سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت کنترل و مدیریت می شود.

 

I. انواع اطلاعاتی که از شما جمع‌آوری می‌شود:

شرکت اطلاعات را به سه روش اصلی جمع‌آوری می‌کند:

• برخی از آن را شما مستقیماً ارائه می‌دهید (مانند ثبت نام در حساب).

• برخی از آنها را ما به طور خودکار ثبت می‌کنیم (از جمله با فناوری‌هایی مانند کوکی‌ها).

• برخی از آن را از اشخاص ثالث دریافت می‌کنیم (مانند شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی).

 

1.    اطلاعاتی که شما ارائه می‌کنید:

اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده و پردازش شده‌ برای انجام بازی در زولا کامپیوتر ، آدرس ایمیل فعلی و نام شما در داخل بازی است. اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده و پردازش شده‌ای که از شما بدست آمده، برای انجام بازی‌ها به عنوان کاربر مهمان در زولا موبایل، شناسه دستگاه و نام شما در داخل بازی خواهد بود. اگر از طریق فیسبوک و حساب گوگل به بازی زولا موبایل دسترسی پیدا کنید، اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده و پردازش شده از شما نام، نام خانوادگی و اطلاعات عکس پروفایل خواهد بود.

 

داده‌های درخواست شده در بازی برای ثبت:

- نام کاربری

- اطلاعات ایمیل

- نام درون بازی

داده‌های درخواست شده طی انجام تراکنش‌های مختلف:

- نام

- نام خانوادگی

- شهری که در آن زندگی می‌کنید

- تاریخ تولد

- جنسیت

- شماره تلفن

- آدرس

- جزئیات پرداخت

ما اطلاعاتی که شما به هر طریقی به ما ارائه داده‌اید را جمع‌آوری می‌کنیم. در صورت درخواست اطلاعاتتان لازم نیست آنها را به اشتراک بگذارید، اما در صورت امتناع از به اشتراک‌گذاری این اطلاعات، ممکن است نتوانید به برخی از خدمات زولا دسترسی پیدا کنید یا از قابلیت کامل آنها بهره‌مند شوید.

لطفا به یاد داشته باشید که اطلاعات شخصی‌ای که شما به منظور استفاده از بخش‌های خاصی از سیستم عامل‌ها به ما ارائه می‌دهید، باید صحیح، دقیق و به‌روز باشد. جعل اطلاعات قطعاً برخلاف سیاست حفظ حریم خصوصی ماست.

اهداف استفادۀ انتشار دهنده از داده‌های کاربران به شرح زیر است:

• اطلاعات شخصی و ارتباطی: نام، نام خانوادگی، تلفن، اطلاعات ایمیل به ما کمک می‌کند تا امنیت کاربر را برای ثبت نام در سایت و اهداف ارتباطی حفظ کنیم.

• داده های مرور دموگرافیک، سایت،  برنامه و سایر داده‌ها: داده‌های شخصی مانند جنسیت و تاریخ تولد را برای تعریف منافع کاربران و ارائۀ خدمات بهتر با افزایش تجربۀ کاربر، همراه با اجرا و توسعۀ فعالیت‌هایی مانند توسعۀ تجارت جدید و بازاریابی در حالت جدید زولا، سرگرمی‌های شما، حالت زولای مورد علاقه یا سایر اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارید، مانند انجام نظرسنجی‌ها و پاسخ به پرسش‌ها، استفاده می‌شود.

 

• آدرس داده: داده‌های شخصی مانند شهر محل زندگی کاربر است که برای انتقال مسابقات و اطلاعات رویدادها و فعالیت های بازاریابی با توجه به موقعیت کاربر استفاده می شود.

• دادۀ صورتحساب و پرداخت: نام، آدرس صورتحساب، شمارۀ تلفن، روش‌های پرداخت و سایر جزئیاتی هستند که برای کمک به پردازش خریدهای شما جمع‌آوری می‌کنیم (مانند خرید طلای زولا یا آیتم‌های داخل بازی).

• پشتیبانی از شناسۀ داده: شامل اطلاعات مربوط به پشتیبانی شما، از جمله امور مورد توجه شما و حساب کاربری یا جزئیات سفارشتان(مانند درخواست کمک از طریق وارد کردن بلیت تماس برای برقراری ارتباط با سیستم تماس با زولا) می‌باشد.

بدون ارائۀ اطلاعات شخصی خود به ما، تنها قادر خواهید بود از برخی از بخش‌های سیستم عامل بازدید کنید. برای استفاده از سایر محتواها یا خدماتی مانند اجرای بازی و شرکت در انجمن های انجمن در سیستم‌های عامل، باید اطلاعات قابل شناسایی شخصی خود را در اختیار ما قرار دهید. اطلاعات شخصیِ بدست آمده از شما برای پردازش بازی در زولا با رجیستری استفاده می‌شود که شامل آدرس ایمیل فعلی، نام کاربری و اطلاعات مربوط به نام بازی است.

در صورت تمایل به خرید خدمات یا محصولات پرداخت شده، این تراکنش‌ها از طریق کارت بانکی، کارت اعتباری یا ارائه دهنده خدمات پرداخت شما یا خریدار شخص ثالث انجام می شود و اطلاعات شما توسط ما ثبت نمی‌شود و تنها جزئیات پرداخت و اطلاعات مالی ابزار مورد استفاده در سیستم پرداخت (مانند کارت های اعتباری ، کارت بانکی یا شماره حساب، محدود به 4 رقم آخر) ثبت خواهد شد. هنگام ورود این اطلاعات به سیستم، ما آن را با استفاده از فناوری لایه سوکت امن (SSL) رمزگذاری می‌کنیم. تراکنش‌های کارت اعتباری در صفحه‌هایی امنی که بانک ها ارائه می‌دهند انجام شده و اطلاعات کارت اعتباری ذخیره نخواهد شد. کاربر ممکن است به تناسب از هر گزینه پرداختی که در سایت ارائه شده، استفاده کند. تعهد به رعایت قوانین فنی و فرایندی که قابل اعمال در چنین گزینۀ پرداختی باشد، متعلق به کاربر است.

برای شرکت در رویدادهای esports که توسط زولا کامپیوتر برگزار می‌شود، علاوه بر ایجاد حساب زولا، در صورت نیاز به قانون محلی، به شمارۀ تابعیت، تاریخ تولد، اطلاعات آدرس و اطلاعات تصویر نیز نیاز است.

هنگام بازی زولا توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات مانند آمار بازی و عملکرد شما در بازی به طور عمومی در دسترس دیگران قرار بگیرد. ممکن است گیم‌پلی و اطلاعات مربوط به آن (مانند نام داخل بازی، ترتیب ساخت و اقدامات داخل بازی) را ضبط کرده و بدون اطلاع قبلی شما دوباره پخش کنیم یا در غیر این صورت در دسترس سایر بازیکنان قرار دهیم.

2. جمع‌آوری خودکار اطلاعات شخصی

ما به صورت خودکار اطلاعاتی درباره نحوۀ تعامل و پیمایش شما در سرویس‌های زولا، دستگاه و نرم افزاری که برای این کار استفاده می‌کنید جمع‌آوری می‌کنیم.

برای درک آسان‌تر این مطلب چند نمونه را در ادامه ارائه خواهیم داد:

- استفادۀ شما از زولا (مانند برچسب زمانی، کلیک، پیمایش، دفعات مرور، جستجوها، صفحات ارجاع/خروج و فعالیت و تعاملات درون بازی) ؛

- کامپیوتر یا دستگاه (مانند آدرس‌های IP، شناسه‌های منحصر به فرد دستگاه، قابلیت پردازش، تولید‌کننده و مدل، زبان و سایر تنظیمات منطقه‌ای، موقعیت جغرافیایی، وضوح صفحه و تنظیمات مشابه) ؛

- اتصال شما به زولا شامل جزئیات مربوط به شبکه و نرم افزاری (مانند نوع و نسخۀ مرورگر، نام و نسخۀ سیستم عامل، ISP و تنظیمات مورد نظر) است که استفاده می‌کنید؛ و

- نحوۀ عملکرد سرویس‌های زولا از جمله مشکلاتی است که ممکن است با آن روبرو شوید (مانند خطاهای بارگیری و زمان پاسخگویی).

3. جمع‌آوری اطلاعات شخصی از شخص ثالث

ما اطلاعات را از اشخاص ثالث به دست می آوریم تا بتوانیم به همراه اطلاعاتی که جمع‌آوری می کنیم از آنها استفاده کنیم. به عنوان مثال اگر حساب فیسبوک خود را به حساب زولا متصل کنید، فیسبوک ممکن است مطابق با اعلان حریم خصوصی فیسبوک و تنظیمات حریم خصوصی شما در آن، اطلاعات را با ما به اشتراک بگذارد. فیس بوک همچنین اطلاعات مربوط به صفحات طرفداران خاص زولا را در فیس بوک با ما به اشتراک می گذارد. همچنین برای مثال، به منظور پشتیبانی از امور بازاریابی، بهبود خدمات زولا و مدیریت بهتر تبلیغات خود، اطلاعات تبلیغاتی و تحلیلی را از اشخاص ثالث جمع می‌کنیم.

- اطلاعات شبکه اجتماعی: کاربران با حساب شبکه اجتماعی خود دسترسی راحت تری به سایت داشته و از دادۀ جمع‌آوری شده میتوان برای شناسایی زمینه‌های مورد علاقه کاربران و انجام و بهبود فعالیت‌های عملیاتی مانند توسعۀ تجارت‌، بازاریابی، ارتباطات و ارائۀ خدمات بهتر با بهبود تجربه کاربر استفاده کرد. به این ترتیب ما اطلاعات مربوط به تبلیغات و تجزیه و تحلیل‌ها را از اشخاص ثالث جمع‌آوری می‌کنیم تا از طرح‌های بازاریابی خود پشتیبانی کنیم، خدمات زولا را بهبود ببخشیم و کارزارهای تبلیغاتی خود را بهتر مدیریت کنیم (مثلاً با نمایش تبلیغات شخصی‌تر و اندازه‌گیری میزان کارایی آنها).

- آدرس IP: ما اطلاعات مربوط به اشخاص ثالث را جمع‌آوری می‌کنیم تا به کمک آنها موقعیتی که در آن از خدمات زولا استفاده می‌کنید (مانند موقعیت تقریبی‌تان بر اساس آدرس IP شما) را شناسایی کنیم. به عنوان مثال، خریدها (مانند ارزیابی تعهدات مالیاتی) را پردازش کنید، از کلاهبرداری یا سوءاستفاده از خدمات زولا (مانند شناسایی تراکنش‌ها یا فعالیت‌های مشکوک) جلوگیری کنید و بازدیدتان را سفارشی کنید (مانند نمایش خدمات زولا به زبان محلی شما).

هنگام ثبت نام در سیستم با حساب شبکه‌های اجتماعی خود، مانند فیسبوک یا گوگل یا هنگامی که این حساب ها را به بازی متصل می‌کنید، سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی دوستان شما را از طریق سیستم‌های خود شناسایی می‌کنند. با اتصال حساب شبکۀ اجتماعی خود به بازی با رضایت یا از طریق ثبت نام، تراکنشی برای انجام بازی انجام می‌دهید و توافق می‌کنید که با دوستانتان تماس بگیریم. تنظیمات حریم خصوصی شما در سرویس شخص ثالث اطلاعاتی را که آنها می توانند با ما به اشتراک بگذارند را کنترل می‌کند - این اطلاعات می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند نام، عکس نمایه، جنسیت، نام کاربری، زبان، کشور، دوستان شما و سایر اطلاعاتی باشد که در سیستم عامل در دسترس قرار داده‌اید.

4.    جمع‌اوری اطلاعات از طریق فناوری، روش‌ها و سرویس‌ها

ما، علاوه بر اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، به صورت خودکار اطلاعاتی که مربوط به نحوۀ استفاده و پیمایش خدمات زولا است را ثبت خواهیم کرد. ممکن است ما این اطلاعات را به همراه سایر اطلاعاتی که از شما جمع کرده‌ایم برای اجرای این توافق‌نامه و به منظور اهداف تبلیغاتی و تحلیلی ترکیب ‌کنیم.

از طریق فناوری‌های قانونی موجود، روش‌ها یا خدمات، اطلاعات مربوط به سخت‌افزار، نرم‌افزار ، آدرس MAC کامپیوتر، نوع مرورگر اینترنت یا سیستم عامل کامپیوتر، نام دامنۀ ارائه‌دهندۀ خدمات اینترنت، آدرس IP اینترنت ، آمار کاربر و ویژگی های سیستم برای زولا کامپیوتر؛ و برند دستگاه هوشمند، شناسه فیسبوک، اپل و گوگل، شناسه دستگاه، مدل دستگاه، آدرس IP اینترنتی برای پلتفرم زولا موبایل؛ برای آمار کاربر و ترتیب فعالیت‌های آنلاین و موارد دیگر می‌تواند توسط کاربران جمع‌آوری و ذخیره شود.

هدف اصلی جمع‌آوری چنین اطلاعاتی، محافظت از کیفیت پلتفرم، محتوای پلتفرم و خدمات و بهبود روش انجام کار ما می‌باشد. ارائۀ خدمات بهتر به مشتریان و بهبود روش‌های تجارت، رمز موفقیت و تداوم ماست. بنابراین، برای استفاده از برخی ویژگی‌های آنلاین، باید برخی از ویژگی‌ها مانند کوکی‌ها و یا موقعیت‌یاب را مجاز/ قبول کنید. شما می توانید چنین فناوری‌ها و روش‌ها و خدمات مربوط به پیگیری را  با روش هایی مانند تغییر تنظیمات مرورگر وب خود  برای مسدود کردن کوکی ها قبول نکنید که این کار ممکن است باعث عملکرد نادرست برخی از ویژگی های پلتفرم‌ها، محتویات و خدمات پلتفرم شود. گاهی بنا به صلاحدید خود، ممکن است فناوری‌ها، روش‌ها و یا خدمات مختلف را تغییر داده یا آزمایش کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات، مشخصات و اطلاعات به‌روز شده در مورد فناوری‌‌ها، روش‌ها و یا خدماتی که استفاده می‌کنیم، با ما تماس بگیرید.

بیشتر مرورگرهای اینترنتی به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید کوکی‌ها را از هارد دیسک کامپیوتر خود حذف کنید، از پذیرش کوکی‌ها جلوگیری کنید یا قبل از پذیرش کوکی‌ها اخطار دریافت کنید. ما نظارتی بر کوکی‌ها در تبلیغات شخص ثالث نداریم. به منظور کسب اطلاعات در مورد استفاده از کوکی‌ها و سایر فناوری‌ها توسط تبلیغ کنندگان و یا خدمات تبلیغاتی، به شما توصیه می‌شود سیاست‌های حفظ حریم خصوصی آنها را بررسی کنید. تبلیغات شخص ثالث که در سایت مشاهده می‌شود، ممکن است توسط شرکت‌های تبلیغاتیِ شخص ثالث برایتان ارسال شود. برای تبلیغ محصولات و خدمات، که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، این شرکت‌ها از اطلاعات مربوط به بازدید شما از این وب سایت و وب سایت‌های دیگر استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، ما از پرونده های گزارشی که حاوی آدرس‌های پروتکل اینترنت ("IP") هستند نگهداری می‌کنیم. آدرس IP آدرسی عددی است که ارائه دهندۀ خدمات اینترنت به رایانۀ شما اختصاص داده است. ما پرونده‌های گزارش را برای نظارت بر ترافیک در سایت، ارائۀ اطلاعات به تبلیغ‌کنندگان و رفع مشکلات فنی نگهداری می‌کنیم. در صورت سوءاستفاده از سایت توسط کاربر، ممکن است برخی از آدرس‌های IP را مسدود کنیم. ممکن است از آدرس‌های IP برای شناسایی شما به طور شخصی استفاده شود تا شما شرایط خدمات و هرگونه توافق‌نامه فعلیِ نهایی را تایید کنید.

ما از اطلاعاتی که از طریق منافع مشروع انتشاردهنده، اشخاص ثالث یا بازیکنان از طریق سرورها و فناوری‌هایی مانند کوکی‌ها جمع‌آوری شده برای  انجام امور زیر استفاده می‌کنیم:

• نظارت ، ایمن سازی و حفاظت از خدمات زولا (مانند جلوگیری از تقلب).

• برای بهبود تجربۀ وبگردی خود (مانند اجازه ورود به سیستم حساب).

• تجزیه و تحلیل و بهبود عملکردهای ما (مانند جمع‌آوری ترافیک و الگوهای استفاده).

• برای کنترل نمایش تبلیغات (از جمله ارائۀ پیشنهادات هدفمند به شما).

• برای پشتیبانی و سنجش میزان اثربخشی کارزارهای ارتباطی و بازاریابی (مانند اطلاع دادن به ما در صورت کلیک کردن روی تبلیغات یا بازکردن ایمیل‌های ما) ؛

• برای شخصی‌سازی بهتر بازدیدها و ذخیرۀ تنظیمات (به عنوان مثال ، نمایش محتوا به زبان محلی خود). و

• برای مدیریت ارتباط خود با بازیکنان و ارائۀ خدمات زولا تحت شرایط خدمات (از جمله کمک به جلوگیری از رفتارهای نابهنجار و حصول اطمینان از داشتن محیط بازی مناسب و عادلانه)

ما با اشخاص ثالث (مانند ارائه‌دهندگان محتوا، شرکت‌ها شبکه های تبلیغاتی) شریک شده‌ایم تا به ما در بهبود خدمات زولا و درک بهتر نحوۀ تعامل با آنها و همچنین در پشتیبانی از اقدامات بازاریابی به ما کمک کند. این شرکت‌ها از طریق بازدیدهایی که انجام می‌دهید، به طور خودکار اطلاعاتی را از شما جمع‌آوری کنند. ما متعهد شده ‌ایم که خدماتی مانند تجزیه و تحلیل وب سایت ارائه کنیم، و اشخاص ثالث هم محتوا (مانند فیلم ها از YouTube) یا پیشنهاداتی (مانند تبلیغات از شبکه های تبلیغاتی) در زولا را ارائه دهند. ممکن است گزارش‌هایی را براساس استفادۀ شرکایمان از این ابزارها به صورت فردی یا کلی دریافت کنیم. به عنوان مثال‌، از ارائه دهندگان آنالیتیک شخص ثالث (مانند Google Analytics) برای ارزیابی و گزارش استفاده از خدمات زولا استفاده می‌کنیم. همچنین با شرکت‌های تبلیغاتی همکاری می‌کنیم تا از اقدامات بازاریابی مانند ارائۀ تبلیغات متناسب با علایق احتمالی شما (هنگام وبگردی در سرویس‌های زولا و یا مراجعه به سایر خدمات آنلاین) پشتیبانی کنیم‌. این شرکت‌ها ممکن است کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه خود را برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به فعالیت‌های آنلاین شما در وب سایت‌ها تنظیم و اجرا کنند.

5.    کودکان

ما محافظت از داده‌های شخصی کودکان را بسیار جدی می‌گیریم.

این شرکت کنترل کاملی بر فعالیت‌هایی از جمله افشای عمومی عمدی یا غیرعمدی اطلاعات قابل شناسایی توسط شما را نداشته و بنابراین این اقدامات فقط به عهدۀ شما است. ما فقط در قبال مسائل مربوط به سیاست حفظ حریم خصوصی و همچنین اقدامات و پیامدهای آن مسئولیت داریم.

II:  استفاده و به اشتراک گذاری اطلاعات ارائه شده

اساساً کلیۀ اطلاعات ارائه شده از جانب شما، چه شخصاً قابل شناسایی باشد چه نباشد، برای حمایت از استفادۀ شما از سیستم عامل‌ها، محتوا و خدمات و دستیابی به اهداف مشروع تجاری، به روش‌های زیر استفاده می شود.

1.    استفاده‌های تجاری بینا شرکتی

اهداف تجاری شامل کلیۀ فعالیت‌هایی است که توسط ما برای تحقق اهداف مشروع تجاری و یا تأمین نیازهای مشتریان انجام شود. فعالیت‌هایی که توسط شرکت انجام می‌شود شامل موارد زیر است:

- برای ارائۀ یادآورهای تجاری، اداری، آموزنده و یا یادآور هایی که در رابطه با محتوای آنلاین،  موبایل و ویژگی‌های جدید و فعلی، خدمات و درخواست‌هایی که مربوط به محصولات ارائه شده به مشتریان ما و یا اطلاعات خاص، پرداخت شده و یا خدمات هستند.

- برای ارسال اطلاعات یا اعلانات مربوط به یک بازی در حال پیشرفت،

- برای پاسخگویی به ایمیل‌های شما و ارائۀ سرویسی کارآمد که طبق تجربه کاربر است،

- برای ارائۀ اطلاعاتی که در رابطه با خدمات جدید (مانند شخصیت‌های درون بازی‌، سلاح‌ها، نقشه‌ها‌ و مسابقات) باشد،

- در صورت لزوم تماس گرفتن با کاربر

- در صورت رضایت به پردازش، که ممکن است در هر زمان نیز لغو شود؛

 

- برای موافقت انتشاردهنده با یک تعهد قانونی، یک حکم دادگاه ، یا اعمال و دفاع از ادعاهای حقوقی ؛

- در صورت لزوم برای اهداف انتشار دهنده یا منافع قانونی شخص ثالث، مانند منافع بازدیدکنندگان، کاربران یا شرکا.

علاوه بر هدف استفاده از داده‌های شخصی که در بالا ذکر شده، برای تامین اهداف تجاری خود از طریق تأمین نیازهای مشتریان، ممکن است از همۀ مؤلفه‌های داده‌های شخصی شما که خودتان ارائه کرده‌اید و یا با استفاده از فناوری‌های جمع‌آوری اطلاعات یا روش ها و خدمات بدست آمده استفاده کنیم. به عنوان مثال، پس از تحقیق در مورد الگوی وبگردی در اینترنت خود و مقایسۀ آن  با سایر اطلاعات ارائه شده از طریق فناوری‌های جمع‌آوری اطلاعات و خدمات شخص ثالث، می‌توان از آن اطلاعات برای اهدافی مانند هماهنگی مطالب، هماهنگی خدمات و محصولات ما با الگوهای وبگردی مشتریانمان استفاده کرد.

 

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اعلانات نداشته باشند، طبق این بند ، می‌توانند با علامتِ گزینۀ اعلان اشتراک‌گذاری را بردارند.

در صورتی که نگهداری اطلاعات شخصی شما مستلزم انطباق با تعهدات قانونی ما باشد، برای تامین الزامات قانونی، از بین بردن اختلافات ، جلوگیری از کلاهبرداری ، تقلب یا سوءاستفاده ، یا اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی یا هرگونه توافق‌نامه‌ای که ممکن است با کاربر دیگری داشته باشیم، ممکن است اطلاعات شخصی شما را حتی پس از بستن حساب خود یا خاتمه سرویس ذخیره کنیم.

برخی از متداول ترین نمونه‌های نحوۀ استفاده از اطلاعات شامل موارد زیر است:

- برای ارائه خدمات زولا، پاسخ به پرسشها و انجام تراکنش‌ها (مثلاً کمک به شما برای ایجاد حساب، ایجاد مطابقت و حل مشکلات پشتیبانی). ما برای مدیریت روابط قراردادی خود با شما، و در صورت لزوم برای پیروی و در نظر داشتن تعهدات قانونی (مثلاً تعهدات مربوط به تراکنش‌های پرداخت) و یا منافع قانونی خود، در زمینه‌هایی مانند ارائۀ خدمات زولا به کودکان زیر سن قانونی که توانایی عقد قراردادها را ندارند فعالیت می‌کنیم.

- برای ارائه و تنظیم ارتباطاتمان با شما، مانند ارسال اعلانات مهم در رابطه با حساب یا تبلیغاتی که فکر می‌کنیم ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرند. ما در صورت وجود منافع قانونی، با رضایت شما و به منظور جلب نظرتان، فعالیت‌هایی مانند تبلیغ زولا را انجام می‌دهیم و در صورت وجود مواردی که به حسابتان مربوط است، با شما تماس برقرار خواهیم کرد.

- برای تنظیم نظرسنجی‌ها، مسابقات، قرعه‌کشی‌ها و پیشنهادات مشابه (مانند تایید صلاحیت یا ارسال جایزه در صورت برنده شدن). به منظور مدیریت روابط قراردادی خود با شما یا منافع قانونی خود (به عنوان مثال برای ارتقای خدمات زولا و علاقه‌مند کردن شما به آن) به این فعالیت‌ها می پردازیم.

- به منظور نظارت، تحلیل و بررسی، محافظت، آزمایش و بهبود خدمات و عملکردمان (مانند اندازه‌گیری عملکرد سرویس‌های زولا، ردیابی الگوهای استفاده و رفع اشکالات یا خطاها). ما برای مدیریت روابط خود با شما، پیروی از تعهدی قانونی (به عنوان مثال برای حفظ امنیت زولا) و به دلیل داشتن منافع مشروع، در این فعالیت‌ها مشارکت می‌کنیم ( برای مثال، درک عملکرد بازی زولا، حفظ امنیت، بهبود آن و توسعه محصولات جدید).

- برای تبلیغ محصولات و خدمات و سنجش میزان اثربخشی کارزارها. ما با رضایت شما و برای منافع مشروع خود و شرکای خود به این فعالیت‌ها می‌پردازیم (بازاریابی محصولات و خدمات ما و دیگران و درک اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی خود).

- به منظور فعالیت و گسترش تجارت). ما برای مدیریت روابط خود با شما، پیروی از تعهدی و به دلیل داشتن منافع مشروع، در این فعالیت‌ها مشارکت می‌کنیم.

- برای تسهیل استفاده یا یکپارچه‌سازی سرویس زولا، به اشتراک‌گذاری اجتماعی و قابلیت‌های مربوطه (مانند پشتیبانی از چت و فروم‌ها). ما با رضایت شما و یا در مواردی که منافع قانونی داشته باشیم به این فعالیت ها می پردازیم (به عنوان مثال افزایش تعامل مشتری با محصولات ما و خدمات زولا).

2. استفاده و اشتراک‌گذاری توسط اشخاص ثالث با هدف تجاری

در ارتباط با خدمات پولی مرتبط با پلتفرم‌ها، باید روابط تجاری با اشخاص ثالث برقرار کنیم. در نتیجۀ این روابط برای اینکه بتوانیم سیستم خدمات پولی و محصولات مورد تقاضای مشتریان را با موفقیت اداره کنیم، تمام یا بخشی از داده‌های شخصی مشتریان خود را به اشتراک می‌گذاریم. اطلاعاتی که با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته می‌شود، تنها برای لینک‌های مربوط به خدمات و محصولاتی که به مشتریان ارائه می‌شود، استفاده شود. این اطلاعات مشترک نباید در تبلیغات و یا کارزارهای تبلیغاتی که توسط اشخاص ثالث به طور مستقیم یا غیرمستقیم ایجاد می‌شود، مورد استفاده قرار بگیرد. ما برای استفاده از اطلاعات شخصی شما به غیر از شرایط موجود در سیاست حفظ حریم خصوصی، به آنها رضایت نمی دهیم. بنابراین اگر به این نتیجه رسیدید که آنها از اطلاعات و رضایت شما سوءاستفاده می‌کنند و در صورتی که سیاست حفظ حریم خصوصی ما چنین اجازه‌ای را ندهد، از شما می‌خواهیم فوراً از طریق لینک تماس با ما تماس بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که  در رابطه با اشخاصی که با آنها رابطه تجاری داریم، ممکن است مجبور باشید موافقت کاربر نهایی، سیاست حفظ حریم خصوصی و سایر قوانین و سیاست های آنها را بپذیرید. شرکت ما هیچگونه مسئولیتی در قبال قوانین و سیاست اشخاص ثالث ندارد. اگر توافق‌نامه‌ها، سیاست‌ها و سایر سیاست‌های اشخاص ثالث را بپذیرید، همانطور که در بالا ذکر شد، ما مسئولیتی در قبال جمع‌آوری، ذخیره‌، پردازش و یا استفاده از داده‌های شخصی ارائه شده توسط شما و داده‌های جمع‌آوری شده توسط فناوری‌‌ها و خدمات و سایر روش‌ها نداریم .

ما اطلاعات تماس شما (مانند ایمیل یا آدرس خانه) را مگر مواردی که در این اعلان شرح داده شده (مانند اجرای توافق‌نامه، تأمین امنیت خدمات زولا یا در صورت نیاز به انجام این کار طبق قانون یا به روند قانونی) بدون اطلاع شما با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذاریم. همچنین اطلاعات شما را به اشخاص ثالث مستقل نمی فروشیم و تنها اطلاعات غیر تماسی (مانند نامتان داخل بازی، تاریخچۀ مسابقه، آمار بازی و سایر اطلاعات کلی یا ناشناس) را به اشتراک خواهیم گذاشت.

وقتی چیزی را از سرویس خدمات زولا خریداری می‌کنید، اطلاعات مربوط به پرداخت شما را با نهادهایی که برای پردازش پرداخت‌ها و ارائۀ خدمات مالی مشابه (مانند پیشگیری از کلاهبرداری) با آنها همکاری می‌کنیم به اشتراک می‌گذاریم. سایر نمونه‌های متداول شامل شرکایی است که به ما در ذخیره‌سازی داده‌ها، ارسال ایمیل‌های بازاریابی و ارائه خدمات پشتیبانی‌، کمک به تحقیق و تجزیه و تحلیل خدمات (مانند موسسات تحقیقاتی یا دانشگاه ها)، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث یا برنامه هایی که اجازه می‌دهیم با محصولات خود مرتبط شوند، کمک می‌کنند.

ممکن است در برخی موارد اطلاعات شما را به مشاوران حرفه ای مانند وکلا و حسابداران (که بعضاً "کنترل کنندۀ داده" مستقل هستند) (مثلاً هنگام عقد قرارداد ما با شما) منتقل کنیم.

ما می توانیم اطلاعات بازیکن را در صورت هرگونه ساماندهی مجدد، ادغام، فروش، سرمایه‌گذاری مشترک، واگذاری‌ یا انتقال از کل یا هر بخشی از تجارت، دارایی ها یا سهام (از جمله در ارتباط با هر گونه ورشکستگی یا اقدامات مشابه)، افشا کنیم. این بدان معناست که اطلاعات شما ممکن است یکی از دارایی‌هایی باشد که در چنین شرایطی به نهاد گیرنده منتقل می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که نام و آمار گیم پلی بازی شما (مانند تاریخچۀ مسابقه، موارد مختلف و تعداد متوسط ​​مرگ و میرها) برای دیگران قابل مشاهده است و ممکن است در بازی و خارج از بازی با بازیکنان و سایر افراد به اشتراک گذاشته شود. این به این معنی است که مطابق با منافع قانونی انتشار دهنده برای انجام این تراکنش‌ها، فعالیت‌ها و گسترش تجارت، اطلاعات شما ممکن است در چنین شرایطی یکی از دارایی‌های منتقل شده به نهاد گیرنده باشد.

3.   تبلیغات، مسابقات و قرعه‌کشی‌ها

قوانین رسمی و سیاست حفظ حریم خصوصی در مورد تبلیغات، مسابقات و قرعه‌کشی هایی که از طریق پلتفرم‌ها به طور جزئی یا به طور کامل توسط ما برگزار می‌شود، در صفحه ثبت نام برای این رویداد وجود دارد. در چنین رویدادهایی، سیاست حفظ حریم خصوصی تنها شامل تبلیغاتِ مشخص شده، مسابقات و قرعه‌کشی‌ها می شود. سیاست حفظ حریم خصوصی مرتبط با چنین رویدادهایی ممکن است با این سیاست متفاوت باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از پذیرش سیاست مشابه، این سیاست ها و قوانین را مطالعه کنید. در بیشتر موارد ، برای تبلیغات، مسابقات و یا قرعه‌کشی، رضایت شرکت‌کنندگان برای به دست آوردن و استفاده از برخی اطلاعات شخصی ضروری است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که تصمیم درستی در این باره بگیرید.

4.   افشا، استفاده و به اشتراک گذاری اطلاعات خود برای اهداف غیر تجاری

برای عملیاتی نگه داشتن بازی و کنترل کیفیت سرویس، اشتراک اطلاعات با اشخاص ثالث، محدود به مولفه‌هایی است که در اینجا آورده‌ایم:

- ارائه دهندگان خدمات مشتری برای ارائه خدمات پشتیبانی مشتری،

- انواع ارائه‌دهندگان محدودیت برنامۀ شخص ثالث برای جلوگیری از ابزار تقلب و برنامه‌های غیر مجاز،

- ارائه‌دهندگان خدمات رایانش ابری برای ارائه خدمات ذخیره‌سازی ابر،

- ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت برای کمک به پرداخت‌های مربوط به تراکنش‌ها یا ارائه خدمات برداشت پول به فروشندگان،

- پلتفرم‌های بازاریابی برای سازماندهی ارائه‌دهندگان خدمات و تحلیل و بررسی رفتار کاربران،

- ارائه‌دهندگان خدمات نظرسنجی آنلاین برای بهبود خدمات بازی.

علاوه بر این، داده‌های شخصی شما ممکن است برای اهداف یکه در زیر آمده پردازش شود:

• انطباق با قوانین فعلی، حکم دادگاه و سایر تصمیمات مراجع اداری،

• برای حفظ امنیت خدمات،

• برای محافظت از حقوق قانونی بازیکنان و اشخاص ثالث و جلوگیری از جرایم،

• برای محافظت از حقوق و منافع شرکت،

• آماده‌سازی ارزیابی‌های مختلف آماری بدون افشای هویت کاربر  و استفاده از همان آمار در مطالعات تجاری،

• تشخیص فرایندهای ناسازگار با قوانین بازی مانند کلاهبرداری و تقلب،

• حل مشکلات فنی و راه‌ حل‌های بهبود کیفیت خدمات،

• برای شناسایی کاربران فردی برای ارائۀ خدمات مربوط به بازی،

• حفاظت فنی در برابر استفاده از برنامه‌های غیر مجاز،

• جلوگیری از رفتارهای نابهنجار هنگام بازی، که ممکن است به کاربران دیگر آسیب برساند.

به عنوان مثال، کاربران ممکن است یکدیگر را گزارش کرده و شرح فعالیت ها و اقدامات خود را در بازی ارائه دهند و با این کار خود به ما کمک کنند تا تشخیص دهیم آیا این رفتار گزارش شده به منزلۀ نقض قوانینی است که بر رفتار بازیکن اعمال می شود یا خیر و همچنین عواقب احتمالی این رفتار را که شامل  تعلیق دائمی یا موقتی حساب کاربری و یا محدود کردن چت‌ها است شناسایی کنیم.

گاهی به عنوان واحدهای شرکت یا اشخاص ثالث  ممکن است درگیر خرید، انتقال سهام، همکاری، انحلال و یا ادغام باشیم. در این موارد، مگر اینکه قانون طور دیگری بیان کند، مجموعۀ داده‌های شخصی به عنوان بخشی از تراکنش‌ها تلقی می‌شود. اگر شرکت خود را به اشخاص ثالث منتقل کنیم یا آن را منحل کنیم، ممکن است اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده توسط خود را به شخص ثالث در چارچوب دارایی منتقل شده به خریدار-فروشنده منتقل کنیم.

ما همچنین این حق را برای خود محفوظ می‌داریم (اما هیچ تعهدی نداریم) گفتگو و جزئیات مشابه در مورد تراکنش‌های درون بازی را برای دوره ای نظارت کنیم تا از آن طریق بتوانیم در مواردی مانند شناسایی و جلوگیری از نابهنجاری‌ها، اجرای قوانین و سیاست‌های توافق‌نامه، و ایجاد یک فروم بازی مثبت‌تر برای بازیکنان اقدام کنیم به منظور مدیریت روابط قراردادی خود با شما یا منافع قانونی خود (به عنوان مثال برای ارتقای خدمات زولا، حفظ امنیت بازی و علاقه‌مند کردن شما به آن) به این فعالیت‌ها می پردازیم.

III  - لینک‌های اشخاص ثالث

این برنامه ها ممکن است حاوی لینکهای ارتباطی به سایر وب‌سایت ها، پلتفرم‌ها و سرویس‌هایی باشد که توسط اشخاص ثالث اداره می‌‌شوند. در برخی موارد ، لینک‌ها ممکن است شما را به پلتفرم‌ها یا محصولات اینترنتی‌ای هدایت کنند که یا توسط ما مدیریت می‌‌شوند و یا متعلق به ما هستند. در این موارد ممکن است سیاست‌های پلتفرم‌های مرتبط یا محصولات اینترنتی با این سیاست متفاوت باشد. در هر صورت،  قبل از انجام هرگونه فعالیت در مورد این محصولات اینترنتی، بدانید که مسئولیت کنترل حریم خصوصی وب سایت‌هایی که بازدید می‌کنید و یا به آن‌ها هدایت می‌شوید بر عهده شماست.

IV. پردازش اطلاعات بین‌المللی

ما یک کمپانی بازی جهانی هستیم و در سراسر دنیا فعالیت می‌کنیم. هنگام استفاده از خدمات زولا، اطلاعات شما ممکن است در هر جایی که ما یا شرکای تجاری ما تجارت می‌کنند پردازش شود.

ما و شرکایمان اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنیم را در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف مانند ایران و ترکیه، که فعالیت داریم، پردازش و ذخیره کنیم. در این کشورها ممکن است سطح محافظت از داده برابر با سطح حفاظت از داده در محل زندگی شما نباشد. در شرایط خاص، دادگاه‌ها و آژانس‌های اجرای قانون، نهادهای نظارتی یا مقامات امنیتی در کشورهای دیگر حق دسترسی به اطلاعات شخصی شما را داشته باشند. ما چارچوبی مطابق با قانون پیاده‌سازی کرده‌ایم که اخطاری برای انتقال اطلاعات به خارج از کشور است.

با استفاده از خدمات زولا تأیید می‌کنید که ما اجازه داریم اطلاعات شما را  پردازش کنیم و  آنها را به سایر کشورهایی که ممکن است سیاست حفظ حریم خصوصی متفاوتی داشته باشند منتقل کنیم.

 

V . هدف از شرایط پردازش اطلاعات شخصی

- درصورت انجام مراحل لازم برای انجام توافق، پردازش مراحلی از توافق را یا با شما انجام می‌دهیم یا بنا به درخواست شما روند پردازش توافق را آغاز می‌کنیم. بیشتر اوقات، دلیل پردازش اطلاعات شما، عقد توافق‌نامۀ کاربری با ماست. به عنوان مثال، تا زمانی که شما همچنان از سرویس ما استفاده می‌کنید، ما از اطلاعات شما هم برای محافظت از حساب و نمایه‌تان و هم برای ارائۀ خدمات پشتیبانی از مشتری استفاده می کنیم.

- در صورتی که پردازش اطلاعات با منافع شما و منافع مشروع ما مطابقت داشته باشد، که تحت تأثیر هیچکدام از حقوق اساسی شما هم نیست: ممکن است از اطلاعات شما در راستای منافع قانونی خود استفاده کنیم. یکی از منافع قانونی ما استفاده از کاربر وب سایت و دادۀ بازدیدکننده برای انجام و بهبود خدمات و فعالیت‌های تجاری ما با این افراد است. به غیر از این، به منظور بهبود مستمر خدمات خود‌، ممکن است رفتار کاربران در مورد خدمات خود را تجزیه و تحلیل کنیم و پیشنهاداتی ارائه دهیم که ممکن است توجه شما را جلب کند و داده ها را مطابق با اهداف اداری ، کشف کلاهبرداری و سایر اهداف مشروع پردازش کند.

- در صورت نیاز به پردازش جهت انطباق با آیین‌نامۀ قانونی: برای مثال، در صورت خرید یک محصول، مطابق با قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده، ممکن است به منظور مطابقت با قوانین سوابق پرداخت و افشای اجباری به مقامات، اطلاعات را پردازش کنیم.

- در صورت موافقت شما با تراکنش: گاهی ممکن است به دلایل خاصی از شما برای استفاده از اطلاعات شما تایید تان را درخواست کنیم. با تماس با ما از آدرس مشخص شده در سیاست حفظ حریم خصوصی، می‌توانید رضایت خود را در هر زمان بدون تاثیر گذاشتن بر مشروعیت پردازش، بر اساس رضایت قبل از لغو، لغو کنید.

 

VI. حقوق و کسب اطلاعات

شما می‌‌توانید بدون ایجاد هرگونه حساب کاربری، از بسیاری از خدمات زولا مانند خرید محصولات، سرویس خدمات ما یا ارسال اطلاعات دیگری مانند نام  شما در بازی، نام کاربری یا آدرس ایمیل خود استفاده کنید. در صورت انتخاب استفاده از خدمات زولا، به طور کلی اطلاعات شخصی مربوطه را تا زمانی که حساب شما فعال باشد یا برای ارائه خدمات زولا، انجام فعالیت‌های تجاری ما (مانند اهداف قانونی مثل مطابقت با قانون ما تعهدات، مدیریت کتب و سوابق داخلی، جلوگیری از کلاهبرداری ، حل اختلافات و اجرای قراردادها و شرایطی مانند اخطار و توافق‌نامه یا دستیابی به اهداف مندرج در این اطلاعیه ضروری باشد حفظ می‌کنیم. مگر تا زمانی که قانون زمان حفظ طولانی‌تری در نظر داشته باشد.

دوره های دقیق نگهداری اطلاعات شخصی شما بسته به نوع اطلاعات، دلیل نیاز ما و نیازهای قانونی یا عملیاتی مربوط به آن متفاوت است. عواملی که ما در تعیین این دوره‌ها در نظر می‌گیریم شامل حداقل دورۀ حفظ مورد نیاز قانون است که به عنوان بهترین روش توصیه شده است. به عنوان مثال، دورۀ حفظ برای داده‌های شخصیتان که برای ارائه خدمات زولا به شما لازم است (مانند دسترسی به زولا) به عمر حساب شما محدود می‌شود. هنگامی که حساب شما پاک شود، انتشار دهنده اطلاعات مربوط به  سرویس ارائۀ خدمات را حذف می‌کند، اما سایر اطلاعات شخصی (به عنوان مثال نام درون بازی) را برای اهداف دیگری مانند امنیت و کشف کلاهبرداری‌ها نگه می‌دارد. برای نمونه، داده‌های گزارش و تاریخچۀ چت برای مدت دو سال از زمان ایجاد آن حفظ خواهد شد. این امر برای این است که زولا بتواند به درستی موارد نقض قوانین و سیاست‌ها مانند کلاهبرداری، رفتارهای نابهنجار، تقلب و رفتارهای مضر را بررسی کند.

ما به بازیکنان گزینه‌های ارتباطی قابل دریافت از زولا را ارائه می‌دهیم. اگر تصمیم دارید ایمیل های تبلیغاتی و بازاریابی را از ما دریافت کنید اما بعداً نظر خود را تغییر دادید، کافی است با دنبال کردن دستورالعمل‌های ایمیل مربوطه اشتراک خود را لغو کنید. این گزینه‌ها در ارتباطات اجباری که بخشی از خدمات زولا هستند اعمال نمی شوند،  مانند اعلان‌های مربوط به حساب.

اگر نگران نحوۀ رسیدگی به اطلاعاتتان هستید یا اگر می‌خواهید اطلاعات شخصی خود را برای دستیابی، تصحیح، به روزرسانی، محدود کردن یا حذف درخواست کنید؛ پردازش اطلاعات خود را لغو کنید یا اگر می خواهید نسخه ای از اطلاعات شخصی خود را به منظور انتقال اطلاعات به شرکت دیگری درخواست کنید (تا میزانی که این حقوق از طرف قانون قابلیت اجرا برا برای شما باشد)، لطفا با ما تماس بگیرید و دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید.

شما در مواردی که ما از اطلاعاتتان در جهت بازاریابی مستقیم، منافع عمومی یا دنبال کردن منافع قانونی خود یا شخص ثالث استفاده کرده و آنها را پردازش کرده‌ایم، حق اعتراض خواهید داشت.

اگر رضایت خود را پس بگیرید (از جمله برای اهداف بازاریابی)، بر مشروعیت اموری که تا آن زمان توسط ما انجام شده تاثیری نخواهد گذاشت.

قبل از پردازش چنین درخواست هایی ممکن است از شما بخواهیم هویت خود را تایید کنید (مانند ورود به سیستم حساب خود یا ارائۀ اطلاعات خاص برای کمک به ما در تأیید مالکیت) و در صورت مجاز بودن قوانین، ممکن است از شما درخواستِ پرداخت کنیم. توجه داشته باشید که درخواست از طرف ما برای حذف اطلاعات شخصی یا خودداری از پردازش آن ممکن است در صورتی که این اطلاعات برای دسترسی شما به خدمات سرویس زولا ضروری باشد، منجر به تعلیق یا خاتمۀ حساب شود و به این ترتیب دیگر قادر به دسترسی به خدمات زولا نخواهید بود.

شرکت به شما این حق را می‌دهد که نحوۀ استفاده از اطلاعات شخصی خود را مشاهده کنید. در صورت رضایت شما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با اشخاص ثالث، مشروط به رعایت سیاست رازداری، ممکن است اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث در میان بگذاریم و حق شما را برای لغو این اختیار را نیز حفظ کنیم و همینطور ایمیل‌های تبلیغاتی، بولتن‌ها و اطلاعاتی از این قبیل را برایتان ارسال کنیم.

کاربر حق دارد از انتشار دهنده موارد زیر را درخواست کند:

·   اهداف پردازشی؛

·      طبقه بندی‌های اطلاعات شخصی مورد نظر

·      برای اطلاع از اینکه اطلاعات شخصی شما پردازش می‌‌شوند یا خیر

·      دریافت کنندگان اطلاعات یا طبقه بندی دریافت کنندگان اطلاعات که اطلاعات شخصی شما به آنها داده شده، به خصوص دریافت کنندگان اطلاعات در کشورهای طرف ثالث یا سازمانهای جهانی

·      وجود حق درخواست از کنترل کننده برای اصلاح یا پاکسازی اطلاعات شخصی یا محدود سازی پردازش اطلاعات شخصی در رابطه با موضوع داده یا در مخالفت با چنین پردازشی

·      حق تنظیم شکایت نزد مراجع نظارتی

·      در صورتی که اطلاعات شخصی از موضوع داده جمع‌آوری نشده باشند، هر گونه اطلاعات موجود درباره منبع آنها ارائه می‌شود

·      وجود یک سیستم تصمیم گیری خودکار، از جمله نمایه سازی، حداقل در این موارد، اطلاعات با معنی در رابطه با دلایل کار، و همچنین اهمیت و عواقب در نظر گرفته شده برای این نوع پردازش برای موضوع داده

مشروط به محدودیت‌های  قانون فعلی، در کنار حق اعتراض در مورد پردازش اطلاعات شخصی و درخواست محدودیت در پردازش، شما نیز حق دارید درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی‌، درخواستِ تجدید نظر در اطلاعات شخصی خود، حذف و انتقال اطلاعات را داشته باشید. اگر می خواهید در مورد حقوق خود درخواستی داشته باشید، با ارسال ایمیل از طریق آدرس موجود در بخش "تماس با ما" با ما در تماس باشید. مطابق با قوانین فعلی حفاظت از داده ها، ما به همۀ درخواست‌های افرادی که مایل به استفاده از حقوق خود هستند در ظرف 30 روز پاسخ می‌دهیم.

لطفاً درخواست خود برای اعمال حقوق، که در بالا مشخص شد، را کتباً به ما اطلاع دهید. در این چارچوب ، برای استفاده از حق خود ، باید نامۀ درخواستی‌تان را که حاوی اطلاعات شخصی خود و میزان حقوقی است که می‌خواهید اعمال کنید، به آدرس یا ایمیل زیر تحویل دهید:

 

انتشاردهندۀ زولا کامپیوتر

انتشاردهندۀ زولا موبایل

نهاد:

ثبت تجاری:

آدرس:

ایمیل:

سایت:

وبسایت:

نهاد:

ثبت تجاری:

آدرس:

ایمیل:

سایت:

وبسایت:

 

VII- اقدامات فنی و اداری برای حفظ امنیت داده‌های شخصی

ما متعهد هستیم که امنیت اطلاعات بازیکن را حفظ کرده و تعهدات خود را در قبال قوانین محافظت از داده‌ها رعایت کنیم، اما نمی‌توانیم امنیت هر داده‌ای که از شما بدست می‌آوریم را کاملاً تضمین کنیم. با انتخاب به‌اشتراک گذاری اطلاعات خود با ما (یا افراد آنلاین)، این خطر را برای موارد زیر تأیید می‌کنید؛

- جلوگیری از پردازش غیرقانونی

- جلوگیری از دسترسی غیرقانونی

- ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی،

اقدامات اداری و فنی را نیز با توجه به کاربردی بودن و هزینه‌های آن اتخاذ می‌کنیم.

الف) اقدامات اداری ؛

- شرکت ما حسابرسی‌های لازم را در همۀ زمینه‌ها انجام می‌دهد،

- کارمندان ما در مورد پردازش قانونی داده‌های شخصی آموزش‌دیده و مطلع هستند،

- عملیاتی که توسط شرکت ما انجام می‌شود به طور دقیق برای تمام واحدهای تجاری ارزیابی شده و در نتیجه داده های شخصی توسط واحدهای مربوطه به طوری ویژه برای فعالیت های تجاری پردازش می‌شود،

- در صورت همکاری با اشخاص ثالث برای پردازش داده‌های شخصی، پردازش داده‌های شخصی در توافق‌نامه‌های صورت گرفته با شرکت‌ها، شامل مقررات اتخاذ اقدامات امنیتی لازم است.

- در صورت افشای غیرقانونی داده‌های شخصی یا انتشار داده‌ها، با اطلاع دادن به سازمان حفاظت از اطلاعات شخصی مربوطه در منطقه، اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

 

ب) اقدامات فنی

برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات شخصی بر خلاف قانون؛

- استخدام پرسنلی با تخصص و فنی،

- تمدید و به روز رسانی اقدامات فنی به طور دوره ای ،

- ایجاد مراحل مجوز دسترسی در شرکت،

- تعیین فرایندهای گزارش اقدامات فنی و حسابرسی،

- ایجاد سیستم‌های ثبت دادۀ مورد استفاده در شرکت مطابق با قوانین و کنترل دوره‌ای مشابه،

- ایجاد برنامه‌های اضطراری برای هر گونه خطر و ایجاد سیستم هایی برای اجرای برنامه‌ها،

- اطلاع‌رسانی به کارکنان در خصوص دسترسی به اطلاعات شخصی و مسائل مربوط به مجوز

- در صورت همکاری شرکت با اشخاص ثالث جهت پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی، در توافق‌نامه های انجام شده با شرکت ها، دادن اجازه دسترسی به داده‌های شخصی که شامل مواردی برای اتخاذ تدابیر امنیتی لازم توسط افرادی است که به داده های شخصی دسترسی دارند.

- ایجاد اقدامات امنیتی مطابق با پیشرفت های فناوری برای جلوگیری از دسترسی نامشروع به داده‌های شخصی

 

ما اقداماتی اداری و فنی برای افشای غیرقانونی اطلاعات شخصی اتخاذ کرده ایم و همین موارد را در فرایندهای خود به روز می‌کنیم. در صورت مشاهدۀ افشای غیرمجاز داده‌های شخصی، سیستم و زیرساختی برای اطلاع‌رسانی به شخص مرتبط و مقام حفاظت از اطلاعات شخصی مربوطه در منطقه ایجاد می‌کنیم.

برای کمک به محافظت از اطلاعات شما، از حفاظت امنیتی فیزیکی، فنی و سازمانی مناسب در برابر دسترسی، استفاده یا افشای غیر مجاز چه در حین انتقال و چه در ذخیره‌سازی استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال، برای ذخیرۀ اطلاعات، از سیستم‌های کامپیوتری با دسترسی محدود به امکانات کنترل شده استفاده می‌کنیم. همچنین از فناوری‌هایی مانند رمزگذاری و درهم‌سازی برای محافظت از برخی از اطلاعات جمع‌آوری شده استفاده می‌کنیم.

با این حال توجه داشته باشید که هیچ سرور، شبکه ارتباطی یا انتقال دادن داده از طریق اینترنت 100 % ایمن نیست. خدمات و سرویس زولا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ما نمی‌توانیم امنیت هر اطلاعاتی که از طریق سرویس‌های زولا منتقل می‌شود را تضمین کنیم و هیچ تضمینی در برابر جلوگیری از از دست رفتن یا سوءاستفاده از اطلاعات نخواهیم داشت.

 

V- اعلام تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی

ما حق خود را برای اصلاح و تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی در هر زمان و در هر بخش به هر دلیلی محفوظ می‌دانیم. با ایجاد تغییر در سیاست حفظ حریم خصوصی، ممکن است این تغییرات در پلتفرم نیز دنبال شود. در صورت بروز چنین تغییراتی در این سیاست، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد، سیاست حفظ حریم خصوصی با تغییرات جدید، از تاریخ انتشار اعمال خواهد شد. ما به شما پیشنهاد می کنیم این سیاست را مرتباً بررسی کنید تا از هرگونه تغییر مطلع شوید.

به این ترتیب، از آنجایی که به روز بودن، صحیح و کامل بودن اطلاعات شخصی شما بسیار مهم است، در صورتی که  تغییری در اطلاعات شخصی شما به وجود آمد لطفاً پروفایل خود را به‌روز کنید.

 

انتشاردهندۀ زولا کامپیوتر

انتشاردهندۀ زولا موبایل

نهاد:

ثبت تجاری:

آدرس:

ایمیل:

سایت:

وبسایت:

نهاد:

ثبت تجاری:

آدرس:

ایمیل:

سایت:

وبسایت:

 

page-cover