این پیام مستقیماً نشانه ای برای مجازات شما نیست. علاوه بر این ، این پیام ها نباید به گونه ای تفسیر شوند که گویی BE فایل هایی را که مربوط به بازی نیستند ، در دستگاه شما مرور می کند. اگر یک فایل مسدود شده باشد ، به این معنی است که بازی در تلاش است تا آنها را بارگیری کند ، به همین دلیل BE آنها را کنترل می کند. در صورت نبود مشکلی در بازی ، از چنین پیام هایی چشم پوشی کنید. محافظت توسط BE بسیار سخت است؛ بر همین اساس ، ممکن است فایل های خاصی را که برای اجرای بازی ضروری نیستند مسدود کند و ممکن است مورد اعتراض تلقی شود. در چنین حالتی ، لازم نیست نگران عواقب جانبی مانند مسدود شدن باشید.
توجه: اخیراً ، ما گزارشهای بیشماری دریافت می كنیم كه پرونده های تحت عنوان "p [number] am.sys" (به عنوان مثال "C: \ Users \ [username] \ AppData \ Local \ Temp \ bk3729.tmp \ p1481728805am.sys") تحت Temp فهرست کاربران مسدود شده است. این اغلب به دلیل بدافزار جدید / به روز شده با استفاده از فایل مسدود شده توسط BE است. در صورت تکرار همین وضعیت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که نرم افزار های ضد ویروس مناسب مانند Malwarebytes Anti-Malware را نصب کرده اید ، سیستم خود را اسکن کنید تا نرم افزارهای مخرب را حذف کرده و دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید.
لطفا لیست راه حل های زیر را نیز بررسی کنید:
اطمینان حاصل کنید که فایل BEService.exe تحت مکان BE Service (معمولاً "C: \ Files Program (x86) \ Files Common \ BattlEye") توسط فایروال شما به هیچ وجه مسدود نشده باشد.
اطمینان حاصل کنید که هیچ پرونده d3d9.dll ، dxgi.dll یا dsound.dll در مکان بازی شما وجود ندارد. اگر وجود دارد ، لطفا حذف / تغییر نام دهید.
اطمینان حاصل کنید که یک نسخه قانونی از ویندوز دارید. نسخه های سرقت شده ممکن است توسط آخرین نسخه BE پشتیبانی نشوند.
بررسی کنید که آیا مجوزهای فایل های مکان بازی شما خراب است یا نه: با کلیک راست بر روی مکان بازی خود (در Windows Explorer) ، "Properties" را انتخاب کرده و به برگه "Security" بروید. "SYSTEM" را در لیست گروه ها و کاربر انتخاب کنید و بررسی کنید که آیا دسترسی کامل دارد. یا نه در غیر این صورت ، بر روی "Edit..." کلیک کنید و به کاربر "SYSTEM" اجازه دسترسی کامل بدهید.
گواهینامه های ریشه سیستم شما ممکن است خراب شده باشد. برای رفع آنها ، بروزرسانی زیر را از مایکروسافت دانلود و نصب کنید: http://support.microsoft.com/kb/2813430.
فایل های سیستم خود را برای خرابی بررسی کرده و با پیروی از دستورالعمل های زیر ، آنها را ترمیم کنید: http://support.microsoft.com/kb/929833 و http://support.microsoft.com/kb/947821.
سیستم خود را با نرم افزار به روز شده ضد ویروس و ضد بدافزار اسکن کنید. بدافزار ، که فایلهای سیستم یا بازی را اصلاح می کند ، هنگام فعال بودن BE می تواند به چنین مشکلاتی منجر شود.
جستجوی وب برای نام فایل مسدود شده می تواند به شما در یافتن دلایل مسدود شدن فایل کمک کند.
گاهی اوقات ، BE می تواند از فایل های مخرب / adware / PUP جلوگیری کند. چنین پیشگیری ممکن است منجر به مشکلاتی مانند عدم توانایی در یافتن یا اتصال به سرورهای درون بازی شود. می توانید از Anti-Malware برای حذف این نوع نرم افزار از سیستم خود استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که فایلهای سیستم از هیچ نسخه دست کاری شده (از جمله DirectX) استفاده نمی کنند.
DirectX را مجددا نصب کنید ، برای جزئیات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید: http://support.microsoft.com/kb/179113.
اگر مطمئن هستید که BE فایل های درستی را مسدود کرده و باعث ایجاد مشکل در بازی می شود (مانند عدم توانایی در یافتن سرورها) ، لطفا مستقیماً با ما تماس بگیرید.
راه حل بالا فقط یکی از راه های ممکن برای حل این خطا می باشد. زولا هیچ مسئولیتی در برابر مشکلات پیش آمده در انجام راه بالا ندارد و تمام مسئولیت های آن به عهده کاربر می باشد.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بله
خیر
جمع 0
از
0
کاربران این موضوع را دوست داشته اند.